Vandaag - 18:36
Vanwege de hitte is het park gesloten om te spelen, ook trainingen gaan niet door.
Het park is wel open omdat er ondehoud aan de banen is. Ook het paviljoen is niet open voor leden/gasten, er wordt daar wel gewerkt.
Houdt de berichten hier in de gaten voor donderdag en verderop!
Nieuwscategorieën
Het Wielsem 2a
5231 BW 's-Hertogenbosch
40215593